RSS

Poate urmatoarea

09 Apr

Uof, am terminat.*

O lunga, colorata si scrisa cu fonturi de marimi diferite auto-biografie a unui om de branding cu gandire antreprenoriala, cu orgoliile si frustrarile adiacente.

Nu e “de branding”, e un fel de poveste de business.

Putine de invatat si retinut. Poate doar distinctia dintre brand si marca, dar asta e doar un articol de 2 pagini la sfarsitul cartii.

Dar… am citit-o pana la capat. Macar pentru a sti cum se invart rotitele vazute de o femeie care a lucrat in branding intr-o perioada dificila. Presimt ca urmatoarea va fi mai buna.

*Aneta Bogdan – Branding pe frontul de Est, Brandient, 2010.

Advertisements
 
Leave a comment

Posted by on April 9, 2011 in Carte

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: