RSS

Targ de produse ecologice si traditionale- la Iasi!

13 Sep

Personal nu mai stiu de vreun targ de produse ecologice si traditionale executat la Iasi. Stiu totusi de initiativele Slow Food organizate la Acaju, insa acolo n-am reusit sa ajung (desi pozele de la ultimul eveniment faceau ca totul sa para delicios). S-ar putea sa mai fi fost cateva targuri de asemenea fel, intrucat multe lucruri se intampla fara ca eu sa stiu. :)

Am ajuns la targul Ecoagris organizat in parcul bisericii Toma Cozma in ultima zi pe la 12.00. Adica duminica, imediat dupa slujba. Contrar tuturor parerilor care mi-au explicat ca Toma Cozma e undeva mai departe de Liceul Negruzzi, biserica e mai aproape de scoala Petru Poni (Pacurari) decat de Negruzzi. :) Am mers, dar a fost soare si am descoperit niste stradute curatele si case frumoase cu gradina si destul de recent renovate. O bucatica ascunsa din Iasi, cred.

Curtea bisericii e la fel de interesanta si placuta, dar era plina de corturi albe de la primarie. “Dar”-ul din mijlocul propozitiei trebuie sa va ilustreze discordanta. ;) Destul de multa lume vizita targul, iar targul insemna vreo 20 de intreprinzatori care si-au expus bunatatile mai mult sau mai putin eco/ bio/ traditionale.

Din categoria gastronomie am gasit lactate si produse de apicultura, produse de patiserie si prajituri de la Pelerinul (cofetaria de langa Mitropolie), bebelusi si paine de secara+ alte cereale. Mentionez ca in nici unul dintre cazuri nu scria ca ar fi fost eco, dar macar iaurtul era dietetic :D. Dulciurile sunt dulciuri si recunosc ca erau cozi la cateva dintre standuri. Cozi la care am stat cate putin si eu.

Restul produselor erau fie de cosmetica (cu uleiuri, creme bio antirinckle, sapunuri bio), fie naturisto-medicinale (de la mini-cabinete, la produse naturiste pentru reumatism si unguente specifice tuturor bolilor, doar ca din plante).

A fost o activitate placuta pentru o duminica dupa-amiaza, mai mult pentru ca locul era placut umbrit de copaci si soarele era pe cer. Vizitarea propriu-zisa mi-a luat 15 min si alte 15 de stat la coada.

Cutiuta muzicala:

Airplanes

Nothing on you

* alegerile mele muzicale, stiu, sunt uneori cam dubioase. :) Let it be!

 
Leave a comment

Posted by on September 13, 2010 in Iasi event, muzique

 

Tags: , , ,

Leave a Reply

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

